Stimat vizitator,

Aplicând legea nr. 29571, Codul pentru Protecția și Apărarea Consumatorului, și al Decretului Suprem Nr. 042-2011-PCM, se pune la dispoziția publicului o “Carte de Reclamații”, în care vă puteți exprima plângerile sau reclamațiile în legătură cu serviciile consulare oferite de Comunitatea Peruană din România, Bosnia și Herțegovina, Republica Croația, Republica  Macedonia, Republica Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

Se stabilește că în cazul unei reclamații pentru un serviciu de-al Statului, entitatea publică se obligă să răspundă user-ului, prin mijloace fizice sau electronice, într-o perioadă de maxim 30 de zile lucrătoare, îndrumându-l după caz, spre măsurile pe care le poate lua pentru a evita situații similare.

Pentru a transmite în mod virtual reclamația, trebuie să descărcați Formularul Carte de Reclamații, și în continuare să completați toate datele cerute și să-l trimiteți pe adresa de email: consuladodelperuenrumania@yahoo.com.pe.

De asemenea, va informăm că puteti realiza reclamația personal la biroul consular, dar pentru acest lucru trebuie să solicitați Cartea de Reclamații, să o completați și să o prezentați funcționarului consular al acestei misiuni.